گریان ترین لبخند

و من تنها برای خودم مینویسم ؛ تنها برای دل خودم

گریان ترین لبخند

و من تنها برای خودم مینویسم ؛ تنها برای دل خودم

خب بعد از هک شدن سایت پرشین بلاگ  که من توش یه بلاگ داشتم با تقریبا ۵ سال خاطره  و بعد از اینکه فهمیدم  چجوری میشه دوباره واردش شد - که وقتی رفتم فهمیدم یه سری از امکاناتش بهم ریخته - اومدم تو بلاگ اسکای یه وبلاگ جدید با یه نام جدید - در واقع عوض کردن اسم بلاگ واسه اینه که خیلی وقت بود که میخواستم اسم بلاگمو عوض کنم - ولی با همون سبک نوشته ها درست کردم تا شاید اینجا به مشکلی برنخورم و راحت تر بنویسم.

وبلاگ قبلی هنوز هست و آدرسش اینه :

http://www.zhuanita.persianblog.ir

در نتیجه اگه خواستین نوشته های قبلیمو بخونین میتونین به این آدرس سری بزنید.

 

                                                     - والنتین -

                                                             ۸۶/۵/۲۳