گریان ترین لبخند

و من تنها برای خودم مینویسم ؛ تنها برای دل خودم

گریان ترین لبخند

و من تنها برای خودم مینویسم ؛ تنها برای دل خودم

تولدت مبارک گلم

بیا به یه چشمک

                  بپرونیم

                       خو ابو از چشمای ماه

به یه بوسه

                  بکشیم

                      ستاره هارو به جنون

به یه لبختد 

              بپریم

                     تا آسمونا

من تو

         به یه بوسه,به یه چشمک,به یه لبخند

                                            میکنیم دنیارو ویرون

من تو

       میتونیم

              به یه ختده

                        برداریم فاصله هارو از میونه جاده ها

من و تو

         به یه امشب

                   زیر بارون میمونیم

                                       میخندیم 

                                                 میرقصیم

همه خواهند فهمید

                   که یه امشب

                                در دل من و تو

                                          جشنی است

                                                  پر از لبخند و سکوت ...!!!

مومو امروز اومده اعتراف کنه. بگه که دبر زمانیست که کافر شده.

مومو امشب خواهد ختدید.

مومو امشب سراسر از شوقه

امشب شب تولد کسیه که مومو میپرستتش!

مومو به به چشمک به یه بوسه به یه لبخند عاشق شد!

عاشق یگانه خواهر روی زمین!

تولد ۲۲ سالگیت در غربت مبارک همه ی رندگیم!!!
                            

                                                                  - والنتین -

                                                                      ۲۸/ آدر/ ۸۶

نظرات 8 + ارسال نظر
حمید رضا پنج‌شنبه 29 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 10:30 ق.ظ http://pizzaguitar.persianblog.ir

سلام
از طرف منم مبارک.
ما هم تولد داشتیم...

کیا پنج‌شنبه 29 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 03:50 ب.ظ http://parastouha.persianblog.ir

تولدت مبارک
انشالله همیشه لبات پر خنده باشه
بیا شمع ها رو سوت کن که صد سال زنده باشی
----------------------

سلام بردوست جانِ[گل]کم[نیشخند]
ضمن عرض تبریک به مناسبت عید قربان و آرزوی داشتن شبی خوش در شب قشنگ یلدا[گل]آپ کردم منتظر حضور پر سرعتت هستم[نیشخند][گل]
اینم خبر اپم با هم میدم میترسم صفحه کامنتات باز نشه دوباره(دندون)

محمدمهدی جمعه 30 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 11:35 ق.ظ http://mahdy68.persianblog.ir/

سلام دوست عزیز چطوری؟ چه خبرا؟ خوش میگذره؟ وبلاگت خیلی قشنگه دمت گرم...فعلا

آدم برفی شنبه 1 دی‌ماه سال 1386 ساعت 01:28 ب.ظ http://adamak1.blogfa.com

زندگی گرمی دلهای بهم پیوسته است.....

مهشاد یکشنبه 2 دی‌ماه سال 1386 ساعت 03:48 ق.ظ

dast dast :D BirTh daYe vaNtaR haPpY koLLi , boos boos :x

بیننده یکشنبه 2 دی‌ماه سال 1386 ساعت 03:53 ق.ظ

HapPy To C U HapPy , HapPy BirThDaY !!!

همون یکشنبه 2 دی‌ماه سال 1386 ساعت 08:02 ق.ظ

سلام والنتین عزیز خودم منم داداشی اسممو نگفتم ببینم منو یادت میاد این همه غم چی فدات شم مگه داداشی مرده ای دی منو ادد کن برام درد دل کن تولد مبارک
یا علی

بشقظشی پنج‌شنبه 12 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 11:52 ق.ظ http://feri2011.blogfa.com

سلام دوست نازنینم
افتخار بدید و از بهترین بلاگ پارسی دیدن بفرمایید
در ضمن نظر غیر خصوصی فراموش نشه
ممنون از لطفتون و اینا تقدیمتون
[گل][گل][گل]
[گل][گل]
[گل]
[بوسه]
[بوسه][بوسه]
[بوسه][بوسه][بوسه]

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد