گریان ترین لبخند

و من تنها برای خودم مینویسم ؛ تنها برای دل خودم

گریان ترین لبخند

و من تنها برای خودم مینویسم ؛ تنها برای دل خودم

تولدت مبارک گلم

بیا به یه چشمک

                  بپرونیم

                       خو ابو از چشمای ماه

به یه بوسه

                  بکشیم

                      ستاره هارو به جنون

به یه لبختد 

              بپریم

                     تا آسمونا

من تو

         به یه بوسه,به یه چشمک,به یه لبخند

                                            میکنیم دنیارو ویرون

من تو

       میتونیم

              به یه ختده

                        برداریم فاصله هارو از میونه جاده ها

من و تو

         به یه امشب

                   زیر بارون میمونیم

                                       میخندیم 

                                                 میرقصیم

همه خواهند فهمید

                   که یه امشب

                                در دل من و تو

                                          جشنی است

                                                  پر از لبخند و سکوت ...!!!

مومو امروز اومده اعتراف کنه. بگه که دبر زمانیست که کافر شده.

مومو امشب خواهد ختدید.

مومو امشب سراسر از شوقه

امشب شب تولد کسیه که مومو میپرستتش!

مومو به به چشمک به یه بوسه به یه لبخند عاشق شد!

عاشق یگانه خواهر روی زمین!

تولد ۲۲ سالگیت در غربت مبارک همه ی رندگیم!!!
                            

                                                                  - والنتین -

                                                                      ۲۸/ آدر/ ۸۶

...

مومو, اسم مومو رو انتخاب کرد, چون یه مهربون بهش گفت مومو ....... چون یه قشنگ ورقای سفیدو یراش آبی کرد ................ مومو خسته شده ............. مومو دلش یه بغل واسه گریه نمیخواد ...... چون دیگه بغلی نیست ......................... مومو تنهاست, خیلی نتها ...... دلش دست گرم میخواد .... یه گوش واسه شنفتن حرفاش میخواد  ................................... مومو از این آدمای دورو برش میترسه ......... بهشون میگه پوچ و توخالی .. چند روز پیشا پشت در اتاقش یه جایی که دیده نشه نوشت

                                                                 ! I hate this people whit a empty mind

......... مومو داره خودشو زجر میده ...... میگه احتیاجی به باور کردن نداره, آخه چیزی نیست که باور کردن نیاز داشته باشه ............... مومو سراسر خالی از احساسه ............................ دستاش میلرزه .............. ناراحته از بی معرفتیا ........... از دوستایی که روزی براشون نوشت و الان گذاشتن رفتن ...... کسایی که تمام احساساتشو خرجشون کرد ......... الان بهش پشت کردن .................. مومو گناهکاره ........................................ ختم کلام .... اما هنوز دوسشون داره ...... این یه موردو باورش کن ( برای خودم برای خودت! ) ....

 

                                                                 - مومو (والنتین) - 

                                                                        ۱۵/ ۸ / ۸۶                                                                                          

من و تو ...

من چه میدانستم

              چشمان تو هوس بازی دارد...

و نگاهت هر روز

         از پس چهره ی من میگذرد.

من و تو بودیم ما, آیا؟

                       چه محالی

                              خنده ام میگیرد؛

من و تو گر ما بودیم

               من که الان نبودم

                        شاعر سرکردان این دوره ی نامردی ها!!!

 

                                                           - والنتین -

                                                              ۱۹/مهر/۸۶